

Descriere
,,Va intreb direct:cum s-ar putea ca la botez sa poata veni si mama copilului.E un moment extrem de important in viata ei la care nu poate participa.Este ingradita...si nu mi se pare corect.Am vazut ca pe la Bucuresti,etc,nu se mai tine cont de nimic.Parinte...lasati acele vremuri...pe vremea aceea...Facand botezul dupa 40 de zile,poate participa si mama copilului la botezul propriului copil.Ca multe lucruri chiar nu se mai "potrivesc"vremurilor noastre.Am studiat si eu Teologia la Iasi,si credeti-ma ca multi profesori de acolo mi-au dat dreptate la capitolul Botez,ca mama copilului poate participa la botez.
CUPRINS:
False argumente cu care se adoarme constiinta
Practici gresite,care,contravin randuielilor bisericesti,pe baza argumentelor false
Intrare in Sfantul Altar a barbatilor si femeilor,cu ocazia sfintirii unei biserici
Intrare femeilor cu necuratie lunara in Sfanta Biserica
Participarea mamei la botezul propriului copil
Icoanele nu trebuie sfintite
Impartasirea de mai multe ori cu o singura spovedanie
Impartasirea credinciosilor in fiecare duminica
Impartasirea credinciosilor chiar daca au mancat
Impartasirea celor cu pacate grele fara sa li se acorde timp de penitenta
Sfanta Anafora este o inovatie si nu trebuie sa se imparta credinciosilor la Sfarsitul Sfintei Liturghii
Liturghia catehumenilor si mai cu seama"ectenia celor chemati"nu mai trebuie sa se rosteasca,ca nu mai are obiectul importantei ei,ci sa se intre direct in Liturghia propriu-zisa.
Rugaciunile de taina,pe care le rosteste preotul in Altar,in cadrul Sfintei Liturghii,trebuie zise cu voce tare,in auzul credinciosilor.
In timpul cantarii"Pe Tatal,pe Fiul si pe Sfantul Duh,Treimea cea de o Fiinta si nedespartita,de dinainte de "Crez",preotii sa deschida Usile Imparatesti si sa rosteasca catre popor cuvintele:" Hristos in mijlocul nostru",iar poporul intrerupe cantarea,si raspund cu toti intr-un glas"Este si va fi".
Practici(inovatii in cult)care fac parte din Sfanta Liturghie.
14x20 cm, 40 paginii