

Descriere
- 1. Adevarat este ca se iarta pacatosului pacatul, insa nu de-a dreptul, ci socotind ca el va implini canonul si va sta departe de Sfanta Impartasanie (fiindca de aceea duhovnicul, inainte de iertare, ii hotaraste canonul si lipsirea de Sfintele Taine);
2. Adevarat este ca se iarta pacatosului pacatul, nu insa si pedeapsa si certarea pentru pacat, cu alte cuvinte canonul, in care se cuprinde si indepartarea de la Sfanta Impartasanie. Fiindca si pacatul lui David s-a iertat cu adevarat de Dumnezeu - cand Natan i-a spus: ,,Domnul a ridicat pacatul tau" - dar nu s-a iertat si pedeapsa pentru pacatul lui, fiindca, dupa aceasta iertare, el a fost izgonit din imparatia sa de catre fiul sau Avesalom si sabia nu s-a indepartat de casa lui si alte nenumarate rautati a patimit, dupa cum insusi Natan i le proorocise;
3. Adevarat este ca se iarta pacatosului pacatul, dar este nevoie ca pacatosul sa fie pus la incercare si, cu timpul, sa fie intarit in Harul lui Dumnezeu".
CUPRINS:
Cuvantul Sfantului Nicodim Aghioritul despre Taina Sfintei Spovedanii
Cuvantul Sfantului Nicodim Aghioritul despre pocainta
Cuvantul Sfantului Dimitrie al Rostovului despre adevarata pocainta
Cuvantul Sfantului Simeon Noul Teolog despre impartasirea cu vrednicie si nevrednicie
Anexe
13x20 cm, 103 paginii